Tibetet Segítő Társaság Sambhala Tibet Központ
Tibet Support Association Sambhala Tibet Center

székhely / telephely H-Budapest I. Attila út 123..
(00-36) 70 431 9343   (00-36)70 944 0260   (06-1)782 7721
sambhala@tibet.hu   www.tibet.hu   tibetpress.info
Facebook/Sambhala Tibet Központ   Facebook/Tibett Segítő Társaság
MagnetBank/ 16200010-00110240
IBAN/HU94 16200010 00110240 00000000 SWIFT/HBWEHUHB
(1%) adószám/ 18061347-1-41
nyitva tartás/hétköznap 12.00-20.00 hétvégén előadás függő

Közreműködő Bank
Közreműködő Bank

Megnyílt a 4. Kínai Márkák Kiállítása Budapesten

2012. december 4./ProfitLine.hu/TibetPress

http://profitline.hu/hircentrum/hir/278270/Megnyilt-a-4.-Kinai-Markak-Kiallitasa-Budapesten

December 4-én nyílt meg a 4. Kínai Márkák Kiállítása és Fóruma Budapesten, az AsiaCenterhez tartozó CBTC-ben, ahol három napon keresztül több mint 100 tőkeerős kínai gyártó mutatja be termékeit közép-kelet-európai potenciális üzleti partnereknek. A most érkező cégek többsége már jelen van a nemzetközi piacon, de a régióban még nem rendelkezik üzleti partnerrel. A rendezvény megnyitója előtt sajtónyilvános kerekasztal beszélgetésre került sor Dr. Salát Gergely Kína-szakértő, régiós és kínai üzleti szervezetek képviselői, valamint a CBTC szakértői részvételével a Kínai márkaépítés és a ’Go Global’ stratégia kihívásairól.

A megnyitó napján kínai és európai szakértők vitatták meg a kínai vállalatok márkastratégiáit. A fórumot Dr. Salát Gergely Kína-szakértő nyitóelőadása inspirálta, amiben a kínai vállalatok nyugati térhódítását, márkaképzési kultúráját mutatta be. Az előadás anyagának összefoglalója a CBTC gondozásában indított blogon (www.chinaroom.eu) olvasható. A 2012. december 4-6. között Budapesten a CBTC-ben rendezett 4. Kínai Márkák Kiállításán és Fórumán Kína gazdaságilag jelentős két tartományából, Zhejiangból (Csöcsian) és Fujianből (Futyien) érkező 104 cég ellenőrzött, márkás termékeit tekinthetik meg az érdeklődők.
 
Nádasi Tamás, a MKIK Magyar-Kínai Tagozatának elnöke az esemény megnyitóján hangsúlyozta, hogy a most nyíló kiállításon Kína két olyan tartománya mutatkozik be, ahol hagyományosan jók az együttműködés alapjai. Zhejiang és Fujian kereskedelemfejlesztési szervezetei most olyan vállalatokat hoztak el, amelyek nemzetközi összehasonlításban is tőkeerősek, nagyrészük már nemzetközi tapasztalatokkal is rendelkezik, globális márkákat építenek, valamint befektetési és kereskedelmi tevékenységeik fejlesztéséhez európai partnereket keresnek.
 
Az európai tanúsítványokkal rendelkező kínai gyártók a személyes kapcsolatot helyezik előtérbe üzleti partnereik kiválasztásánál, ezért a CBTC a kínai és európai fél üzleti gyakorlatának szem előtt tartásával rendszeres üzleti partnertalálkozókat szervez számukra. A legtöbb kiállító az autóipari, építőipari, lakásfelszerelés, megújuló energia és elektronikai szektorok képviseletében érkezett, de a sportszer és textil ipari gyártók miatt is érdemes ellátogatni a kiállításra. Több nemzetközileg is elismert márkát gyártó vállalat is jelen van a kiállításon.
 
Ázsia egyik vezető sportmárkája, a PEAK is képviselteti magát, amely jelenleg a világ egyik leggyorsabban növekvő, kosárlabda cipőket és felszereléseket gyártó vállalata. A világszerte 20 000 alkalmazottat foglalkoztató cég az NBA, azaz az észak-amerikai profi kosárlabdaliga harmadik legjelentősebb szponzora, 7 000 nemzetközi kereskedelmi képviselettel és 20 év tapasztalattal keres most Budapesten új üzleti partnereket a CBTC-ben. A CBTC az AsiaCenter projektje, olyan koncentrált kereskedelmi platform, ahol a kelet-közép-európai - köztük magyar - üzletemberek szakértők támogatásával, költséghatékonyan, tolmács segítségével léphetnek kapcsolatba a minőségi termékeket gyártó kínai cégek képviselőivel.
 
Az egy évtizedes szakmai tapasztalat biztosítja, hogy a felek kulturális és nyelvi akadályok nélkül személyesen ismerhessék meg egymás üzleti igényeit, termékeit és szolgáltatásait a rendezvény során. Rudolf Riedl, a CBTC vezetője elmondta, hogy az évente két alkalommal megszervezett időszaki kiállításokon a szakemberek támogatásának köszönhetően számos új üzleti kapcsolat alakul ki. Ezek a rendezvények mára komoly gazdasági tényezővé váltak: a projekt által nyújtott előnyöket nem érdemes egyetlen olyan üzletembernek sem figyelmen kívül hagynia, aki fontosnak tartja cége versenyképességét, üzleti potenciáljának növekedését. A 2009 és 2011 között megrendezett üzletember találkozók eredménye, hogy számos kínai vállalat állandó képviseletet hozott létre a CBTC egész évben látogatható kiállítói területén.

Hozzászólások

Új hozzászólás

Név:

Hozzászólás:
Webgalamb