székhely / telephely H-Budapest I. Attila út 123..
(00-36) 70 431 9343 (00-36)70 944 0260 (06-1)782 7721
sambhala@tibet.hu www.tibet.hu tibetpress.info
Facebook/Sambhala Tibet Központ Facebook/Tibett Segítő Társaság
MagnetBank/ 16200010-00110240
IBAN/HU94 16200010 00110240 00000000 SWIFT/HBWEHUHB
(1%) adószám/ 18061347-1-41
nyitva tartás/hétköznap 12.00-20.00 hétvégén előadás függő
» Retro» Tibeti művészet» Interjú» Levelek» Tibet Press» Tibet Press English» Dharma Press» Human Rights» Világ» Kína» Magyar» Ujgur» Belső-Mongólia » KőrösiCsoma» Élettér» Határozatok» Nyilatkozatok» tibeti művészet» lapszemle.hu» thetibetpost.com» eastinfo.hu» rangzen.net» ChoegyalTenzin» tibet.net» phayul.com» DalaiLama.com» vilaghelyzete.blogspot.com» Videók» Linkek» TibetiHírek» Szerkesztőség
Legqog,
a Tibeti Autonóm Régió egyik magas rangú vezetője- helyzetét
súlyosbítja, hogy tibeti- a Xinhua állami hírügynökségnek a
következőket nyilatkozta:
„A Dalai Láma és követői folyamatosan szabotázsakciókat tervelnek ki, hogy minden eszközzel megakadályozzák Tibet fejlődését.”
A
Xinhua gyorsan azt is megjegyezte cikkében, hogy tervbe vették Tibet
első autópályájának megépítését, amely Lhászából indulna, első
szakaszban 40 km hosszan.
Egy szabotázsakció margójára…
Elnézést
kérünk olvasóinktól a felelőtlen újságírói magatartás miatt, de van egy
pont, ahonnan mi sem tudjuk komolyan venni a Kínai Kommunista Pártot.
Legqog elvtárs vádjaiból kiindulva elképzeljük, ahogy a kínai Strabag
minden nap lerak 200 méter autópályát Lhásza mellett, de éjjel jön a Dalai Láma és elhordja az egészet. Reggel kezdhetik elölről, Tibet
pedig nem fejlődik. Pedig a párt nagyon igyekszik, láthatják, de így
nem lehet. Persze a láma nincs egyedül, vannak követői, úgy könnyebb
szabotálni. Egy csomó szerzetest hoz magával az indiai Dharamszalából,
a klerikális reakció fészkéből, és előre megfontolt szándékkal
lassítják a fejlődést. Valószínűleg Sarkozy is ott van vele. Reggelre
hazatérnek, és úgy tesznek, mintha mi sem történt volna: imádkoznak, a Dalai Láma tanításokat tart, és arról beszél, hogy nem ő a felelős, és
nem is akarja Tibet függetlenségét, csak autonómiát. Pedig ha épp nem
az autópályát bontja le, akkor másképp szabotál! Letépi Mao elnök
idézeteit a falakról, munkanélküliséget idéz elő, nem hagyja, hogy a
kínai gyártulajdonosok kifizessék a munkások béreit. Miatta csökkent a
kínai gazdaság növekedése tizenkét százalékról kilencre, a vizet, és a
levegőt is ő szennyezi, miatta van szmog Kína nagyvárosaiban, ő öntött
melamint a tejtermékekbe, és a szecsuáni földrengés is az ő műve,
higgyétek el, elvtársaim! De egyszer úgyis rajtakapjuk!
Nehéz
idők járnak Kínára, mióta a Dalai Láma szabotál. Itt tegnap még volt
aszfalt, de éjjel - valószínűleg a láma és klikkje - felbontották az
úttestet, óriási forgalmi dugókat okozva Kína több nagyvárosában.