székhely / telephely H-Budapest I. Attila út 123..
(00-36) 70 431 9343 (00-36)70 944 0260 (06-1)782 7721
sambhala@tibet.hu www.tibet.hu tibetpress.info
Facebook/Sambhala Tibet Központ Facebook/Tibett Segítő Társaság
MagnetBank/ 16200010-00110240
IBAN/HU94 16200010 00110240 00000000 SWIFT/HBWEHUHB
(1%) adószám/ 18061347-1-41
nyitva tartás/hétköznap 12.00-20.00 hétvégén előadás függő
» John Myrdhin Reynolds CV » Reynolds beszélgetés/2004 » John Reynolds/February 20./2016./English » A Tan Kapuja 2016.02.24.
kérjük, folyamatosan kísérd figyelemmel a weboldal programjainak adatait, mivel a szervezés folyamán a tartalom (hely, idő) adatai változhatnak!!!
John Myrdhin Reynolds Láma Vadzsranáta 2016/február
A békés és haragvó istenségek gyakorlata a Tibeti Halottaskönyvben
2016./február/27./szombat/14.00-21.00
2016. február/28./vasárnap/14.00-21.00
vasárnap, tanítás után GÁNAPUDZSA
résztvételi hozzájárulás/ 12 000 Ft + szádana jegyzet
az előlap képe/A Buddha-család haragvó istensége, Heruka
helyszín/Sambhala Tibet Központ/Budapest I. Attila út 123. 11cs
Láma John Myrdhin Reynolds Vadzsranáta videótanítása a Sambhalában
A halál és a haldoklás a tibeti hagyományban/bevezető előadás/2015 Halottak napja
2016. február 27-28./szombat/vasárnap
A békés és haragvó istenségek gyakorlata a Tibeti Halottaskönyvben
Sambhala Tibet Központ, Budapest (hétvégi szeminárium)
A Tibeti Halottaskönyv három bardóról vagy szakaszról tesz említést a tudatos létezés folytonosságában. Ezek közül az első a csikhai bardó, a haldoklás folyamatának bardója, melyet ezek a szövegek bizonyos fokig leírnak. Ez a tiszta fény tapasztalásában ér csúcspontra, melyet követően az elhunyt tudatossága (namse) a térben, a hajdani anyagi testén kívül, egy finom, tudat által teremtett testben találja magát. Az egyén kezdeti tapasztalásai ugyan a saját elhalálozásának közvetlen közelében történnek, azonban ezt követően az emlékek és a karmikus lenyomatok hatására az egyén elkószál a tudat tájain. Azonban időről időre a tudatosságban egyes archetipikus alakok derengenek fel, melyek a sitró, vagy a békés és haragvó istenségek néven ismertek – mindez a következő szakaszban történik, a csönyi baróban, a valóság tiszta fényének bardójában. Ha az egyén ezeket a fénylő alakokat a saját tudatának archetipikus megnyilvánulásaiként ismeri fel, úgy esélye van arra, hogy megszabaduljon a számszárából. Ezek természetének felismerése nélkül azonban a tudatosság a harmadik szakaszban találja magát, a szidpe bardóban, vagyis az újraszületés bardójában. Ezen szeminárium keretében górcső alá vesszük ezen isteni alakok szimbolikus jelentését és mélyebb értelmét az egyén számára, beleértve a hozzátartozó meditációkat és szertartásokat.
kapcsolat/Márti martihum@gmail.com 06 70 508 0084
info/Sambhala Tibet Központ sambhala@tibet.hu 06 70 431 9343
The Tibetan Books of the Dead speaks of three Bardos, or intervals in the continuum of conscious experience. The first of these is the Chikhai Bardo, the Bardo of the dying process and this is discribed in these texts in some detail. This culminates with the experience of the Clear Light, after which the deceased consciousness (Namshe) finds itself in space outside its former material body in habiting a subtle, mind-made body. Its initial experiences occur in the immediate vicinity of the circumstances of one’s death, but then one becomes distracted by memories and karmic traces and wander off s off through the landscapes of the mind. However, from time to time consciousness encounters the dawning of certain archetypal figures known as the Zhitro, or Peaceful and Wrathful Deities, occuring during the next interval, known as the Chönyid Bardo, the Bardo of the Clear Light of Reality. If one recognises these luminous figures as archetypal manifestations of the nature of one’s own mind, one has the opportunity to liberate from Samsara. Failing to recognize their nature, however, consciousness will find itself propelled into the third interval, the Sidpai Bardo, or Bardo of the rebirth process. In this seminar we will look at the symbolic meanings of these figures and their deeper signifcance for the individual, including the meditations and rituals pertaining to them
contact/Marti martihum@gmail.com 06 70 508 0084
info/Sambhala Tibet Center sambhala@tibet.hu 06 70 431 9343